Day 16 of photo challenge

Day 16 : A photo of your legs.

nah!


blur kan? padan muka. nak tengok jelas, datang jumpa aku.
aku kakikan muka kau ;p
sorrylah. ikut syarat je. nak bagi full kaki macam cantik sangat plak kaki aku nak tunjuk kat semua.
kurus. kan! kaki pendek tu yang aku pun pendek.
gambar ni lama tapi kaki aku masih sama.
tak pernah plak buat operation tukar kaki :)
ohh, jangan risau, kaki aku takde cacat cela.
takde hiasan kecuali lebam yang tetiba entah mana datangnya pastu hilang sendiri -.-

tapi kaki ni banyak bantu aku jalan pergi sana sini.
sebab kaki ni yang selalu tekan minyak,tekan brek kereta.
ohh kaki, jasamu tetap dikenang :)

bye :)

No comments: