Friday, August 26, 2011

Day 26 of photo challenge

Day 26: A photo that represents your day.

nah!


feeling so high :)

untuk pagi ni, aku rasa mood aku ok. dan harapnya berlanjutan ok :)
sebab entahlah, rasa seronok hari ini. takde yang special pun.
tapi rasa gembira. drive pergi kerja sorang, dengar lagu raya.
walaupun hujan, aku tetap nyanyi lagu raya yang berkumandang di HotFM tu dengan girang.
yelah, hujan, orang kiri kanan pun tak nampak aku :)
walaupun jem, walaupun lambat 1minit sampai tempat kerja, entah rasa happy.
mungkin sebab bos takde. dan aku diberi kebenaran pergi merayap. miahahah.
so, takyah kisah kalau terjumpa aku kat Angsana tengahari ini then tanya "eh, kau bukan kerja ke?"
eh. ini lah kerja aku harini. cari baju raya yang masih gagal dicari :)

tolonglah jangan spoil mood seronok bergembira harini.
tapi kau nak spoilkan pun, kau punya pasal lah. aku hebak kot. hebakk sangat.haha XD

bye :)
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: