Friday, August 26, 2011

segmen Jom Join Gadis Blogger



hmm. ini segmen. bukan contest. ye ini segmen. rasanya untuk suka-suka.
tak tahu menahu pun tapi after adik GrezYo tag, baru lah tahu :)

rasanya untuk mengumpulkan semua gadis blogger di seluruh dunia.
aku gadis, eh jap. ok. confirm aku gadis, jadi aku layak lah join :)
just tag 3 orang dalam satu entry khas. then link ke entry segmen Jom Join Gadis Blogger ni.
eh, tag orang yang tag kita boleh? heheh :)

kakak buncit , Dilla Fadhilla (fadhilla wahidah)
lina lolipop, AHHA (Aini Haslina Hussin Abdullah)
Nanna (Nurul Farhanna)

settle kerja gua. korang check je link ni okeh bebeh :)
Segmen : JOM JOIN GADIS BLOGGER

hah, cepat. tarikh tutup 31 August ni. ada hadiah misteri kalau bertuah katanya.
bertuah ke aku ni -.-

bye :)
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: