Salam Lebaran 2011



hari ini dah 7 Syawal, dan mungkin ada rasa aku agak telat nak beri ucapan.
tapi lekk lu. hari raya sebulan kot. aku nak wish hari raya akhir bulan ni pun boleh kan.
jadi aku rasa tak salah untuk aku ucapkan

Selamat Hari Raya
Maaf Zahir dan Batin


10 jari susun rapat2 minta ampun dan maaf sekiranya ada salah bahasa, terkasar cara
mungkin tak disengajakan menghiris perasaan
makan minum harap dihalalkan.
hutang piutang tak terkecuali ye :) harap diHALALkan. sedekah lah katakan ;)
untuk semua yang kenal mahupun tak kenal, yang sedang membaca entry ini,
dengan tulus ikhlas hati yang suci, sekali lagi minta ampun dan maaf.
ikhlas mewakili keluarga the Fadhilla's Samsudin :)

jemputlah datang rumah. layan mama papa.
sebab minggu depan aku dah balik shah alam :)

bye :)
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: