tiga kata yang jarang di dengar



aku rasa lagu ni dah banyak kali berkumandang di corong radio.
tapi baru aku sedar memang betul kata KRU ni.
Hanya 3 kata sahaja
cukup besar maksudnya
Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh Tapi jarangnya disebut

Mungkinkah kerna kita dah terlalu selesa
Keintiman seolah semakin hambar
Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta
Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain
Tapi kenapa sukar meluahkan rasa
Berikan mereka tahu
Andainya hari esok
Di takdirkan berpisah
Dalam kesibukan
Kita seringkali mula hilang kemesraaan
Dengan mereka disisi
Tak rasa bersyukur
Tak rasa berbangga
Mempunyai bahu setia untuk kita bersandar
Pejamkan matamu
Lihat lah di hatiku
Semua kasih terhimpun,
Dibiarkan terkurung
Jadi keluarkan
Sekarang luahkan
kalau pandai lihat, adalah maknanya.
tapi kalau sekadar dengar kosong, penat je KRU cipta lagu ni.
walaupun ada yang macam geli sebab lagu ni macam KPOP.
tapi itu peredaran zaman kot. kau taksuka, takpayah dengar. apa ada hal kan?

bye :)
fds ♥
written by fadhillasamsudin

No comments: