dan sekarang saya pelajar semester 5



dah hampir 2 minggu aku bersujud di bumi Shah Alam ni.
Seksyen 7 makin hebakk sekarang. ada Tutti Frutti, Subway, Secret Recipe, Coolblog.
dulu bukan takde. ada juga. cuma jauh dari rumah sewa aku ni.
sekarang ni, nak jalan kaki pun boleh. tapi apa jadahnya nak jalan kaki, kalau boleh naik kereta kan?

dan jadual kelas aku disusun baikkk punyaaa.
aku cuma berkelas hari Rabu, Khamis dan Jumaat sahaja ye.
tapi awal-awal ni bolehlah rilek broooo.
ce tunggu akhir-akhir nanti. poning den.
almaklumlah, dulu ada subjek Production. yang hanya perlu dibuat di fakulti.
sekarang dah sem 5 dik ooii. subjek TV Directing plak.
yang mana kau akan bekerja dengan stesen tv luar dan rancangan itu akan dibroadcast di seluruh Malaysia.
hebakk tak subject gua? ok. masuklah broadcasting nanti :)

ohhh. sejak-sejak dah semester 5 ni, makinn hebat jalan KL.
aku baru sampai Times Square, Sg Wang. secara bersendirian. ok tak. dengan Yusmirnadia dan Nabilla.
janganlah macam "
ek eleh, baru sampai sana dah kecoh"
eh, biarlah. selalu pergi dengan family, kalau sesat pun tak nangis.
yang ini kalau sesat, mau aku berhenti tepi jalan, menangis teresak-esak.

dan mudahnya sekarang aku keluarkan duit beli baju, beg. ala-ala orang kaya.
sampai kawan aku sendiri pelik "
kau dah tak kedekut ke pdy?"
kan macam lahaaa*** sangat ayatnya tuh. okbye.

dan semester 5 ini juga aku ada Academic Writting. macam buat thesis.
dan yang peningnya, sampai sekarang aku belum terfikir apa-apa tajuk lagi -.-
anyone?

dan aku harap semester 5 berjalan dengan lancar. selancar-lancarnya.
amin! *pray hard.
sebab nak maintainkan dean list. pleasssee lah ye :)
so, be good :)

bye :)
fds ♥
written by fadhillasamsudin

No comments: