Monday, October 17, 2011

obses



dan sekarang tengah meniti di benak aku is obsession.
obses dengan orang, benda or what so ever itu aku tak kisah. it kinda normal.
tapi obses dengan diri sendiri itu masalah. weirdo. super duper weirdo.

bukan aku nak cakap pasal siapa. tapi entahlah.
everything nak letak muka sendiri, status update macam weyh-aku-ni-artis, like lah.
kau tak rasa itu memalukan diri sendiri, atau macam mana?
kau fikir orang like sebab suka or annoy? choose one bebeh.

ok, tak kisah lah. suka hati kau lah.
tapi, kau satu kampus dengan aku. jaga lah nama baik sikit pleasee.

rendah diri lah tu even macam "eh, takdelah.biasa je"
phuii. ayat bangga diri sebenarnya tu. reverse psychology. belajar tak?

aku pun tak masuk campur sangat tapi since everyone pun cakap pasal dia, nak tengok juga.
memang betul. dia memang obses. obses dengan diri sendiri. you. yes, you!

bye :)
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: