Monday, October 17, 2011

busynya kehidupan. itu tak cool.



lama gila tak update since busy gila. ok, reason macam cliche sangat. bosan -.-
reasonnya sebab aku malas, takde idea, kekangan internet dan suka aku lah aku taknak update.

ok cukup dengan reasonsss. ada 'S' sebab banyak kan alasan tu :)

untuk semester ini sahaja, ada 7 subjek aku kena tempuh lagi.

walaupun macam cool gila kelas cuma rabu,khamis, jumaat, tapi assignmentnya tak cool bro.


ohh, ada sesuatu nak minta tolong.

meh cerita sikit. kalau semester lepas ada subjek Production. buat program live from studio.

now, subjek TV Directing plak. direct satu program yang on-air di TV. cool enuff?

memang cool lah kalau nak kena turun naik Sri Pentas, TV3 tu berkali-kali.

ohh, itu tak seronok. minyak, tol kalau TV3 sponsor takpe jugak -.-

tapi yang seronoknya, group aku attachment dengan program MyTV3.

takkan anda-anda tak tau. ok, kena tau jugak. please google.

dan saat ini, kami tengah tunggu approval dari pihak tempat yang kami nak shoot.

tempatnya, Trans Studio Bandung, Indonesia ataupun Sailor's Rest, Janda Baik, Pahang.

tapi, kalau kau, mana kau pilih? of course Bandung kan?

so, please. nak minta tolong doakan dapat sponsor untuk ke sana. AMIN!

walaupun aku tak berapa yakin tapi tuah badan siapa yang tau.

malas nak gedegang sangat borak. kang tak pasal-pasal, shooting kat Shah Alam je.

ok, rasa looser sikit -.-


dan sekarang bersengkang lah kau wahai mata sebab nak settlekan lagi satu assignment.
Academic Writting. dan aku masih stuck pada questionnaires.

aku tak paham kenapa benda yang sama kena dibuat berulang kali.
subjek ala-ala research ni, dah aku selesaikan sejak diploma.
dan masuk kali ni, 3,4 kali research dah. *muntahhh

kalau aku protes, kena dismiss plak. so, ikut je lah.


ok. selamat malam semua :)


bye :)
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: