Monday, October 17, 2011

setahun sudah ♥



tepat 11.59pm, 10.10.11, cukup setahun sudah.
biasalah, pasang surut satu kehidupan bersama, susah nak gambarkan.

kalau nak diceritakan apa yang manis, apa yang pahit, memang sukar. jadi, sendiri sahaja yang tau :)


ada yang kata, "eh, dah setahun, kejap je kan?"

see, kalau anda-anda pandang itu sekejap, ye agak nampak sekejap walau hakikatnya lama.


eh gila, kau ingat lagi masa kau propose aku?

duduk tak sopan atas seat kereta aku. sambil bajet cool pandang muka aku.
hanya dengan bunga tisu.
sambil choki-choki tergantung di mulut.
dan bila aku kata 'ya', ia tepat 11.59pm sebelum berakhir tarikh yang aku suka. 101010 :)


dan sampai sekarang aku masih fikir kenapa kau.

kau tak hensem langsung kot. bukan ada harta benda.

tapi masih kau. aku pun taktau. so takpayah tanya lagi.
ok bye.

sayang kau lah wan mohd shafiq. ohh, nickname baru wansha. *muntahhh
selamat 365 hari :)


aku malas nak cari yang baru.
cukup lah. malas nak bina satu lagi persefahaman baru.

"malas lah. nanti dia kena faham aku, apa yang aku tak suka, kena kenal balik, leceh. so, baik stay dengan orang yang dah lama je. buat apa nak tukar-tukar" (Fath Ghazali, 2009)


bye :)
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: