25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

dan ini saya fds telah ditag oleh si pokok, aini haslina hussin atau AHHA di laman blognya.

dan saya kena mengetag beberapa orang lagi demi melunaskan perkara yang telah ditag oleh AHHA di blognya.

dan kalau anda-anda ingin tahu apakah yang telah ditag di blog AHHA, pergi tengok blog dia. tapi kalau taknak tengok pun takpe, anda-anda boleh terus ke blog sebenar yang akan memberi giveaway ini.


25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

silakan untuk terus mengharap. tapi takpayah nak mengharap sangat.
kau ingat kau sorang je kena tag. beribu oke.

nah, tag lah jugak sebab nanti si AHHA ni menangis tak layankan dia. haha
kalau tak percaya, tanya sama pokok. muahaha.
eh, kalau nak tag orang yang tag kita boleh? padan muka kau kena buat dua kali entry. haha
ok. aku tak kejam. bye.

GrezYo
Farhanna
Wawa Yusof
Najjia

done :)

bye :)
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: