Wednesday, February 15, 2012

harap semuanya lancar :)



hari ni cuma hari biasa yang aku lalui sepanjang bulan lepas.
makan, tidur, tv, buat kerja rumah. sama. tiada beza.
dan semalam aku dapat satu pesanan ringkas dari kawan baru.

taklah baru mana. cuma baru berkenalan dengan lebih rapat.
sealiran bidang Penyiaran cuma berlainan kelas.
yang samanya, kami bakal menghadapi tempat praktikal yang sama.
ohh, gadis ni memang masuk kepala. harap-harap semua akan jadi baik bila jumpa. amin! :)
ohh, nama dia Aina. dan aku memang tahu dia gadis yang baik :)

dan apa lagi yang menyeronokkan, bila kawan yang kita suka, masih dengan kita.
ohh, tuhan memang suka kita bersama.
kan Yusmirnadia. kami akan sama-sama di MedikTv channel untuk praktikal! :)

alhamdulillah. semua memang tak dirancang.
dia sendiri tak pernah fikir untuk sama tempat dengan aku. so do i.
tapi rezeki ada di mana-mana. dan Alhamdulillah semuanya dipermudahkan.
sekarang ni aku tak sabar nak kembali ke sana.
cukup dah aku berehat di sini.

ohh, btw, 'buku cerita' aku dah Bab 6. dan menuju Bab yang ke7.
kalau boleh, sebelum pulang, aku mahu selesaikan sampai Bab yang ke10.
tak susah pun sebenarnya. Alhamdulillah, everything goes well :)

baby ip, nanti saya hantar awak pergi hospital ye.
harap awak akan baik.

Penang, boleh awak tunggu?
nanti saya datang jenguk ;)

bye :)

fds
written by fadhillasamsudin

No comments: