Saturday, June 14, 2014

a month to go : bachelorette party with the girls

hai.

a month to go sebelum bergelar Puan.
eksaited much? haha. sikit lahhh tapi nervous bertingkek-tingkek uolls..

actually we-called-bachelorette-party ni nak buat untu Fath before kahwin.
tapi bila dia sibuk prepare itu ini, then we missed that.
so, untuk turn aku, kita buat lah acah-acah mak enon punya bachelorette party ni. mihihi.

we bought, ok I bought a groupon punya voucher untuk GrandLexis, Port Dickson.
yezza, aku memang suka tempat ni sebab ada private pool.
disebabkan aku berhijab, ewaaaah, hijab tau. haha, disebabkan bertudung, takkan kau nak golek-golek dekat public punya swimming pool kan.
so bila ada private pool dalam bilik hotel, kau bajet teruja tahap rasa nak beli bikini terus.

nak kumpulkan dragon ball yang ada 13 ni memang susah, 
so, siapa on silakan, kalau tak, sokay. *kesatairmata
termasuk aku, only 7 out of 13 yang tick kehadiran.

3 dari JB termasuk aku, yang lain dari KL.

Pernah lah aku datang sekali before ni, tapi bilik dekat ground.
so, bila kau bayar untuk Sky Pool Villa punya bilik, teruja bak ang!
 setiap penjuru bilik kau nak amek gambar buat kenangan. haha






View dari balcony :)

Nakk tunggu yang dari KL ni punyalah gila babs.
so, dulik, i terjun dulu lahhh uolls :)

*sebelum terjun, bukak tv, ada berita kehilangan MH370.
Masa tu anggap hilang biasa, tapi tak sangka sampai sekarang masa hilang :( #prayforMH370

Bila semua dah datang peluk cium,peluk cium.
we decide nak pi main pantai.
well, Grand Lexis agak jauh nak ke pantai yang ramai tuuu.
so, pi Teluk Kemang sebab planning nak main banana boat :D



the teruja punya gadis sampai tak kisah orang tengok kiri kanan.
kalau gambar ni ada capture bunyi, boleh dengar jeritan teruja masing-masing ;D




We got PR, we got lawyer, me myself as journalist..
so, korang rasa apa lah sangat nak minta murah dan buat abang driver boat ni macam kengkawan?
discount untuk 1 person, bawak pi tengah laut, amekkan gambar, pi jatuhkan tengah laut, ajak pi berenang bagai.
we hadd so much funnnn :)

On night, lepak dalam kolam, main syampoo, talk heart-to-heart,
main kad, selfie, antisocial sebab masing-masing main hp, gossip.
haha.

esok dah nak balik :(

a month to go. dan aku punya masalah sendiri dan masing-masing bagi kekuatan pada aku.
im touched ;)



terima kasih kawan-kawan.
kawan sampai mati :)

assalammualaikum.
bye :)

fds 
written by fadhillasamsudin

No comments: