Tuesday, May 11, 2010

kerana mulut

pernah dengar tak peribahasa kerana mulut badan binasa. ramai yang tau tapi tak pandai nak pikir. dan salah seorang nya aku lah. tapi tak create issue sgt sbb pandai cakap, pandai cover.
selamat. tapi sebab sekarang penggunaan facebook secara meluas, bukan kerana mulut, tapi kerana tulisan. tak pasal pasal, dapt glamor. kalau hebat takpe, masuk paper kena tangkap. itu paling bodoh yang aku pernah tengok. cakap tak pernah pikir. even geram mana pun, u should noe da limits lar bai. dah tentu tentu lah public. guna otak boleh tak?aduh.

lagi satu cerita pasal orang yang sibuk hal orang lain dan suka bongkak. apa tu. no need lar. perlu ke sibuk dengan kekurangan orang lain, sedangkan apa yang kau ada adalah sangat kurang. perlu ke pandang rendah kat orang lain. aduh.sumpah aku malas nak amek port. nasib baik masih ada yang sudi layan kau kan. lagi satu, aku tahu status facebook is yours. whateva u want to talk, is up to you but plzz dun annoy me and others :)) kalau cakap psl benda murah, itu bukan mmbnggakan oke. cuma memalukan diri sendiri. aku malas nk cakap tapi kau kena paham sendiri. tapi kenapa kau masih tak paham? aduh.


No comments: