woot woot :))

sekarang dalam fasa menghadapi masalah. aku pun tak tau pe masalahnye. kami bermasalah atau aku bermasalah, atau die yang bermasalah. tapi die rilek je macam takde perasaan.
perh,sumpah makan hati dengan setiap perkataan die sekarang ni.

"dah makan lom?'
"dah td."
"mkn pe?"
"lauk ayam"
(senyap seketika)
"hm,xnk tnye ke org dh mkn lom?"
"lar,mestilah dh mkn.kt umah kan"
"tau tak org dh 3 hari xmkn nasi"
"spe suruh.kalau lpr,pndai2lah mkn"
"ok :'( "

"rindu"
"dah tu nak buat ape?"
"huh.ok.xnk jmpe ke?"
"tggu lah minggu depan"

(snyap lagi)
"org pning kepala,nk demam"
"pale org lgi skit tau tak,kna hujan td"
"ok :( "


(senyap lagi)
"syg org tak?
"nape ttba tnye?"
"saje.bosan.tak tau nk ckp pe"
"sblum ni bosan jgak tp xtnye..."
"nk jwb ke xnk?"
"syg lah"
"ok dah."


kenapa dia tak concern sama macam orang lain buat? aduh. penatlah kalau hari2 macam ni. cakap tak nak jumpa 2 minggu sbb nk kumpul duit. tapi bila lapar, telefon suh blanja mkn. bila aku yang nak jumpa, banyak plak alasan kau kan. yelah.sbb kau tak lapar kan.
takpe.sekejap je ni. sabar je lah :))

aduh.lapar sangat ni.rindu kat dia :(


No comments: