sekali lagi

seronok kan kalau dapat belajar dialek negeri orang lain. sumpah comel :DD
belajar bahasa orang nogori dari fadh.tapi mcm xseronok sbb fadh xpekat pun.
dengar pula bahasa kelantan. sumpah kelakar. kecek kelate dalam hotel mania. nak belajar plzz :) now, work out on kedah/penang dialek. sumone teach me plzz :)) tasya ajaq saya boleh?dialek anak mami :)) tp comel lar dia cakap. pekat gila :DD

seronok kan tetiba bila dah beberapi hari berendam air mata.wahh. everything settle down. perkara yang tak patut dipermainkan, dimainkan mmbuatkan aku gelabah. mana aku nak crik sperti dia lagi. tak mungkin ada. yang pernah aku kenal pun tak sehebat dia. susah untuk aku lepaskan. mungkin belum sampai waktunya. walaupun perhatian dia bukan utk aku seorang, cukuplah, aku dah memahami. permintaan dia cuba aku penuhi :)

kini, aku cuba bermula semula. menutup buku lama tapi mengambil muka surat yang penting. pengajaran yang banyak memberi bantuan. sekarang hanya berfikir untuk memulakan kehidupan baru.aku penat dengan luahan romantik. cukuplah.
tak perlu perkataan. perbuatan sudah cukup menggambarkan :))

hey seseorang, rindu lar kat hang.
nak wat lagu mana ni :))
hang memang loklaq kan :DD
ajaq lar lagi.gelaq lar lagi.nak dengaq ni.
haha.
bye :))



1 comment:

ntasya said...

aduhai..pekat ke? hehehe
nnti kita belajar lagi ya :)