keliling taman berlampu








jalan jalan pusing kl. menuju balakong terus ke batu caves. hujung dunia rupanya.
jauh lagi dengan jammed lagi hanya kerana satu van rosak. haih.

dah tengok kereta,kakak pun setuju. senang cerita. kenapa tak nak guna 3G je.haih.
duit pun dah pokai. nasib tol ada yang bayarkan.terima kasih ;)

dekat jam 8, hampiri Icity yang penuh dengan lampu.tak sampai 2 minit dari Uitm tapi baru sekarang mampu jejakkan kaki. bayaran sekali masuh utk satu kereta ialah rm10..
hmm.mungkin harga hari ahad. kalau tak setahu aku cuma rm1 je.entah lah.mula kompius.
ikut hati memang aku pusing balik tapi terima kasih kerana ada yang membayar ;)



jalan jalan teruja banyak sangat lampu. tapi hanya sekadar lampu.
bosan juga rupanya. nothing. cantik bila bergambar je. jalan dengan pasangan masing2.
ok say hye to mohd haidil :) itu kwn yus merangkap kwn baru saya.
dia jinak.haha :DD bermata garisan :)

satu hari yang penat tapi seronok mengelilingi lampu yang banyak :)
nak datang lagi tapi bila bayaran rm1 je :)
cari tempat lain yang extreme lagi lepas ni.
basikal?mendaki? atau macam -macam lagi :)

No comments: