hampir jadi yang terakhir

ini bukan kali pertama. tapi kali ini aku cuba untuk pasrah.
biarpun aku tau susah untuk aku terima.
penuh air mata keliling muka. nak peluk orang :(
yus tidur. aku sorang lagi.
tapi entah kenapa aku cari dia. sebab aku tau dia mesti belum tidur :)

esok mesti mata bengkak.
aku cuba pikir mcm mana aku nak bangun tidur dengan tiadanya dia di belakang aku lagi.
siapa nk tolong aku lagi. bnyak benda aku pikir.
kadang-kadang aku pikir aku bertahan dengan semua benda sebab adanya dia.
jauh sangat aku pikir. tapi itulah aku.
dengan siapa aku nk bercerita.dengan siapa aku nk shopping. dengan siapa aku nk buli. dengan siapa aku nk nyanyi. dengan siapa aku nak merepek. dengan siapa aku nk marah.
haih.

aku tau untuk apa dia ada kalau aku nak berubah.
tapi aku perlu dia macam aku perlukan yus. dia kawan yang paling baik aku pernah ada.
tapi kali ini aku masih selamat.
dia masih ada dengan aku. dia cuma perlu tggu masa untuk dia pergi bila dia tengok aku dah sedia.

semuanya akan baik-baik je.aku kuat. aku dh sedia. tu aku tau.
lagi satu. aku tau, masih ada yang teman aku :) aku gembira kau ada.
kau mmpu buat aku gelak walau air mata aku dh banyak mencurah.
terima kasih bagi semangat ;)

No comments: