Thursday, September 23, 2010

berkampung di hospital klang bahagian 1

aha.waktu aku menulis pun aku masih di wad 7A hospital klang. Urgh.bising.ramai sgt.makanan pun ala kadar.hospital kaaannn..haih

semalamam semalam aku demam panas.dah lama tak rasa.tiba-tiba antib0di aku jadi lemah.suhu bdn aku dh mcm b0leh masak telur.huh.itu satu hal.hal lain,pinggang aku meragam.0rang kata,kalau nk peri0d mmg sakit pinggang.0k.suumppahh aku tak pernah dgr teori ni.yg lainnya,sampai sekarang,sakit itu masih ada.tak hilang lagi.urgh,memang sakit.malas gua nak tipu sbb mmg betul.

Mula dapatkn rawatan di klinik uitm.dibawa menaiki wheel chair.bapak maluuu sioottt.Aizat,cech,hasn0r,yus.thanks sayangs sekalian.mereka yg brtanggungjawab hantar aku ke klinik.haha.0k.aku kena tahan wad sementara kt uitm.tp d0ktor dh warn awal2.dia suspek kidney aku pr0blem.if dia check darah,air kencing,ada pr0blem,hosptal klang lah jawabnya.

Tgh ser0nok layan mukabuku kat hp,nurse ajak jalan.yg yus,cech,aizat,hasnor tgh seronok pekena ABC.vavi.yang aku kena pergi hospital.fine.lagi harramm naik ambulance.bukak siren.gua tak tenat lah.haih.

Duduk sekejap wad semi kritikal.terpaksa telefon mama.biar mama beritahu papa.takut papa terkejut.status aku update dari masa ke semasa.sebab BOSAN yg teramat atas katil ni.nasiblah intrnet aku free.haha

yus,cech,azah.mereka antara yg pertama.setia menemani.thanks :) tukar wad biasa.tingkat 7.wad 7A.katil 5.

Tukar jarum.lagi besar dan panjang.buat tgn kiri aku trbatas.kebas sentiasa.malam cik n0r dtg.nak tukarkn aku ke hukm.cuma aku ada alasan sendiri untuk stay :)

terima kasih untk malam tu.mak cik sebelah ni kata kau baik teman aku smpai pagi.jangan risau.aku baik2 je.atleast aku kuat bila ada yg teman.

To be continue...

No comments: