Monday, September 20, 2010

keluarga @raya

lokasi : Villa Fadhilla
*aku dan yang lain suka bagi nama pada rumah kami sendiri. ini nama untuk rumah aku ;)

photographer : Fad Bieber

*ini nama jimat kos :)

dari tahun lepas nak shoot gambar family tapi tak pernah berkesempatan.
tapi kali ini papa betul2 suruh siap cantik nak ambil gambar.
tapi aku macam lari tema. tiba-tiba pink :) haha. ada? ada aku kisah? wtv.

menggunakan segenap ruang yang ada dlm rumah aku.
mama pun gunakan kesempatan untuk tunjuk benda baru yang mama beli. haha.
nak tunjuk kat mana pun aku tak tahu. macam lah ada facebook.
ah. lupa. papa ada fb. nak upload lah tu :)


luar rumah :)


dalam rumah.
*bezanya fad tak pakai tudung. rimas katanya :)


papa . mama


The Fadhilla's :)

*dari belakang ikut arah jam ;
fadhilla mardhiah, fadhilla atikah, fadhilla wahidah, fadhilla nadzirah



bersama mama :)


bersama mama :)


bersama papa :)




selamat hari raya :)


No comments: