Thursday, November 4, 2010

ketik ketik bunyi tetikus yus

ah. sebenaranya aku buntu nak tulis tajuk apa.
tapi dengar yus ketik tetikus tak henti. bising. nak marah macam tak de motif :)

"kalau ikutkan symptom, mungkin dah kurang, tp suggest kena buat ultrasound lagi lah"
"hari ini or another day?"
"another day lah. kita akan cuba dapatkan appoinment. nanti kita akan call"

"kalau nanah tu membesar,mungkin kita akan tebuk lah. drain kan"
"errk! ada possibility itu bkn nanah?"
"ada juga lah kalau size nanah tu msih tak berubah"

"saya nak surat refer, mungkin saya akan scan kat swasta lah"

habis satu cerita hospital. belum.

beberapa jam sebelum.

bangun seawal 6.30pagi untuk ke hospital. check up jam 8pagi.
menghala ke ultrasound kaunter.
"adik pergi ke diagnosis kaunter minta borang ye"
diagnogsis kaunter.
"adik kena pergi klinik perubatan dekat bangunan baru. sekejap, akak call sana"
20minit kemudian.
"adik cuba pergi wad 7C tanya fail adik. sebab fail adik takde kat sana.
wad 7c.
"aah. awak ada appoinment hari ini. tapi pukul 2PETANG. salah tulis ni.

ok. bye. aku macam nak pergi katil kat hospital tu dan baring tidur.
dia tau tak aku mengantuk.
lagi -lagi dua orang yang setia menemani tu. ah. kena mengadap mereka.
maaf CECH ADREA & YUSMIRNADIA.
bukan salah saya.

habis. tunggu balik JB dan check up. settlekan sakit ini dan hilangkan risau yang ada.
ah. aku tak suka orang bergaduh sebab aku. cepat sihat boleh tak?!

dah lama tak pekena Shaihin Ayam Taiwan. lama sangat.
Jusco bukit tinggi.
tiba rasa lain. saat memandu ada yang menyuap ayam panas tu.
macam selalu sgt berlaku. dulu.
memang cepat masa berjalan. berubah. sama tapi tak serupa.
tapi sama bahagia cuma lain rasa.

management. dah lepas.
rasa ralat.
multiple interventions. kenapa saya lupa point awak! urgh!
dah bye.

communication research. sebentar ye.
saya nak pikir animation ni dulu. banyak sgt :(

bye.

No comments: