Tuesday, January 18, 2011

Aktif 1,2,3,4... 5!

RTM, Angkasapuri. ahad jam 5 petang.
pertama kali ke sana. semata-mata untuk jadi penonton. menyokong program baru terbitan RTM.
saja kan nak menghabiskan masa hari minggu.

disajikan nasi lemak ayam. sedap si** ayam RTM :)
oh, betul kata orang, makanan yang terjatuh perlu diambil sebelum 10 saat. jika tidak, bakteria akan datang :)
cuba tanya Ezzat Asyiq, aku rasa dia tahu :)

sejuk kan studio. tapi bila menjerit terlalu kerap, suhu badan aku meningkat.
tapi aku rasa aku dan yang lain dijinakkan dalam program tu. agak bersungguh juga aku.
aktif 1, 2, 3, 4.....5! demmm. muka aku close up. masuk kau tv.
aku pun tak tahu seclose mana camera tu. tapi yang aku tau, aku malu!

dan aku rasa ramai yang tonton. lagilagi budak uitm.
tak sempat nak khabarkan ke papa, mama :)

minggu ke-4 buadak kelas aku, Aizat, masuk program tu.
agak agak kena buat rombongan lagi ke?
bye :)

No comments: