Tuesday, January 11, 2011

makan malam bersama mereka



semalam sempat makan malam bersama Farisha, Huda dan Nana.
mereka memang gila. tak padan dengan umur.
ke Pakli Kopitiam. sedap katanya nasi ayam lemon tu :)
tapi aku masih berpegang pada golden fried rice. tak sedap mana pun. tapi suka :)





sempat juga mereka rasa cupcakes yang aku bagi ke shasha :)
boleh berniaga katanya. sedap. dan ini bukan kali pertama orang kata sedap.
sebab si gila tu kata benda yang sama. tapi penghuni rumah syaitan kata pedas dan kurang masin.
apa tu? memang minta penampar rasanya si hasnor tu. haha :))


ke arah Quality Hotel. disuruh bayar hutang. entah bila aku berhutang dengan si shasha ni pun tak tau.
ke sana bukan untuk check in. gila. baik aku duduk rumah aku.
ke sana untuk berkaraoke. dapat lepas gian sikit. hari tu tak menjadi masa bersama yus, fadh dan jaz.


tugas memilih lagu atas tangan shasha. aku cuma menyanyi. suka hati dia je weyh. haha.
nana dan huda bermacam lagu pilih. penat satu malam aku gelak tengok gelagat mereka :)
sumpah seronok. ada teman serumah huda. dari subang. aku lupa namanya.
yang penting, suaranya sangggggaaaat sedap :)


weyh shasha, gua tak boleh baca blog lu weyh. invite plsss.
nak gambar semalam :) plus jangan upload video yang kau rakam. buruk weyh! haha

lain kali jangan sombong tau shasha.saya tak kisah ;)

terima kasih buat pipi saya sakit sebab asyik gelak je.
credit untuk nana dan huda :) gelagat anda memang mencuit hati


bye :)

No comments: