Saturday, February 19, 2011

mengenal diri sendiri dengan cara yang ringan :)

Once you have been tagged, you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to tag. You have to tag the person who tagged you. If I tag you its because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated.

  1. first of all, the fact is i have to answer all this things since have been tagged by Gressia Yolanda. means i have to think bout myself rite now. gila lah kau :))
  2. tolol dalam memasak.
  3. sangat lumpy tp always pretend cool dan faham segala benda.
  4. super duper kuat membebel. dan selalunya bila jammed! aku benci itu.
  5. tak makan burger tepi jalan.
  6. sangat manja dengan papa. && keep saying to my siblings that "korang kena ingat, papa sayang aku lebih dari korang :)" which is mmg betul. haha
  7. memilih untuk menulis daripada bercakap.
  8. payah untuk bangun awal pagi. so, bila nak keluar/date, my answer will be "tunggu terbukanya mata aku :) " meaning, petang ;)
  9. suka shopping sorang-sorang sbb no one yang akan control yang mana cantik, mana tidak. ikut suka sendiri :)
  10. bila rasa ingin menangis, suka mandi shower. then melalak lah lama-lama di bawah pancuran air sambil tengok muka sendiri dekat cermin. buruk! that time akan gelak then, everything will be fine :)
  11. kedekut! sangat-sangat.
  12. aku rasa aku tak cool bila marah. "eih.awak ni tak cool lah kalau marah" (cech adrea, 2010) dia yang cakap. dan aku pun rasa macam tu sbb once aku marah, semua benda aku marah. :)
  13. suka berangan sebelum tidur. always. sbb tu jerawat makin banyak ni. haih.
  14. sepanjang hidup ni tak pernah cecah 40kg pun berat! even sangat kuat makan. sangat-sangat kuat.
  15. sgt tak sesuai dgn umur sbb tinggi aku cuma 155cm je. tapi rasanya ada yg lagi pendek dari aku :))
  16. suka peluk orang. sangat suka. rasa sangat tenang. even bukan dalam waktu yg sedih. && even orang tu sangat kurus. dun mind :)
  17. tak suka main msg. jarang dan kdg2 tak reply langsung msg orang. anything, call me. itu pun tengok mood untuk bercakap :))
  18. tak reti pakai heels. prefer flat shoes je.
  19. ada kawan baik. baik sangat. classmate, groupmate,housemate,roomate. eatmate,shopmate,gossipmate,crazymate,bedmate,pillowmate,bitchmate,SOULmate :) one and only yusmirnadia mat pakeh :)
  20. officially taken by wan mohd shafiq since 101010 :)
  21. ego tinggi. melebihi tinggi sendiri. susah utk memulakan sesuatu. susah untuk mengaku kesilapan. ok. i admit it.
  22. second serius fact now, im stuck thinking bout myself!urgh! rasanya dekat setengah jam kat number 22 ni. haha.
  23. menyanyi tu favourite. tapi only dalam bilik karaoke. sbb sy ni pemalu orangnya. haha
  24. sangat pendiam bila bertemu orang baru. so no wonder orang akan cakap aku sombong. sbb muka aku muka sombong && susah untuk senyum. tp dun judge a book by its coverlah. saya baik!
  25. finally! last but not least, sy addict main game. addict sangat. game masak-masak, kedai baju, kedai makan, susun perabot rumah. dan saya suka sudoku :) sbb tu aku prefer mengira dari membaca. terima kasih :)

aku cukup tersiksa dengan 25 soalan ini. memikirkan tentang diri sendiri susah rupanya. btw, thnks for the tag Gressia Yolanda :) nak tahu satu fact? about you! sangat terkejut dengar nama awak. i tot u r lie bout ur real name. weird tp unik :)

now, im tagging
nanna :)
wawa :)
lina lollipop :)

bye :)

No comments: