makanan untuk sedapkan tekak :)



Tutti Frutti. seksyen 13.
new thing i'm always craving for.
dan baru je tadi dapat selerakan tekak :)
lagi-lagi dapat jumpa si sharmaine && aeyan.
macam-macam cerita lah keluar. kenal tak kenal, janji gosippp tau :)

rindu pulak dekat Pama's crew.
duduk jauh-jauh. belajar lain-lain. cuti pun lain-lain.
berkumpul mana yang ada je lah. kalau nak plan, mmg hareeem lah.
takkan jadi punya. trust me :)


bukan itu sebenarnya. nak cerita tentang Tutti Frutti ni.
ok. memang aku baru tau. dalam bulan lepas.
lambat kan. so what?! && aku pun baru tahu, kat JB ada Tutti Frutti jgak :)
lokasi di Kebun Teh. tapi kat mana ek Kebun Teh tu.
demmit. aku mmg org Jb yang tak tahu jalan JB.
ok. nanti cari.

yogurt yang sedap. aku pernah makan pun di Jcool, JCO.
tapi dengan banyak perisa, aku rasa Tutti Frutti lagi kena dengan harganya.
oh. satu je. aku jarang ambil buah. sebab buah-buahan berat. MAHAL :)



jom anyone? :)
bye :)

No comments: