Wednesday, June 1, 2011

"sepuluh things" about me

nanna, aku nak main game kau jugak. game 'sepuluh things" :)
people who want to know farhanna or Nanna "sepuluh things about me", let's checkitout.

i'm starting with "sepuluh things about me" :)

1. ada lagi orang yang tak khatam nama penuh aku lagi. full name, Fadhilla Nadzirah Samsudin. peoples selalu tertinggal Nadzirah tu sbb everything aku akan guna Fadhilla Samsudin. why? eh, suka aku lah. lagipun Fadhilla is my siblings name and Samsudin, of course, my dad's name.

2. Im
second from 4 siblings. kadang-kadang aku nampak macam yang sulung since kakak aku tu mengedik macam manja sangat. macam budak kecik tak matang lagi kadang-kadang.

3. height & weight?
ke-pendekan-an 155cm dengan ke-ringan-an 39kg. oh, fact! aku tak pernah cecah 40kg dalam hidup aku. never.

4.
anak jati Johor dan tamatkan UPSR di SKTTA 2, tamatkan PMR dan habiskan SPM di sek men (p) sultan ibrahim (SIGS), tamatkan Diploma masscomm di UiTM, Lendu & sekarang masih mengaji di UiTM Shah Alam untuk Ijazah Masscomm (Penyiaran).

5. dah punyai '
bodyguard' tetap yang tak tegap dan tak tinggi pulak tu. selalu ada di kiri,kanan, depan belakang. sapo lagi, abe we lah. wan mohd shafiq anak cikgu wan rosli tu.

6. one & only kawan yang susah sikit nak lekang dari past 3 years ago. kakak pipi botox,
yusmirnadia mat pakeh. si pipi belon yang suka cubit aku pakai kaki gemuk dia.

7.
sombong. ye betullah. kalau kau tak kenal aku. kalau kau kenal aku, maka lagi aku sombong. haha. unless ada topik untuk dibualkan, atau aku suka borak dengan kau, atau kau memang pandai borak :)

8.
cepat bosan dengan sesuatu benda kecuali kalau aku suka buat benda tu. senstif tapi berlagak cool. kecuali kalau PMS, matilah siapa yang salah cakap.

9. malas nak tekan keypad hp dengan maksud lain
tak suka main msg. 3,4 messages bolehku layan. kalau tiba-tiba senyap, tau lah apa maksudnya tu. unless itu benda penting.

10. banyak cakap kalau banyak benda nak bercerita. tapi sekali mood hilang, benda yang nak diceritakan tu, memang terus hilang. maksud,
jangan spoil mood.

bye :)

No comments: