Tuesday, June 7, 2011

"sepuluh" things i hate

now, sepuluh things i hate. but, checkitout first what things Farhanna or Nanna hate most :)

1. time aku tengah takde mood, kau nak buat lawak dengan aku. macam tak kena time kan? bagus kalau tahu. bye.

2. kena berfikir secara kritikal dengan tiba-tiba. macam teka-teki senang yang aku dah merayu kata tak tahu tapi korang tetap taknak bagitau jawapan jugak.

3. paranoid secara mendadak. erti kata lain tak sedap hati sebab persoalan hati tak berjawab.

4. aku tengah gembira meloncat-loncat tiba-tiba ada yang gatal spoil mood aku. thanks! hah, lepas tu jangan tanya kenapa aku malas bercakap, atau buat muka masam.

5. planning punya susah payah tapi satu hapak pun tak jadi. boleh bikin nangis leleh-leleh weyh.

6. orang yang gedik, poyo dan bajet kau bagus sangat. ini 'thing' ke? WTV. yuhh, 'thing' are not suppose to exist.

7. pen-TIRU. ikut style orang lepas tu cakap dia yang tiru kau. lepas tu nak ajar orag lain macam pandai sangat, tapi kau pun entah apa2. sorry to say :)

8. bila aku dah cakap, tapi tak nak percaya. hah, tu kerja si abe we tu lah. bila aku cakap, kau tak percaya, lain kali tak payah tanya.

9. bila aku tengah syok buat something, itu jam lah rasa nak terkencing sangat-sangat. dan sebab tu aku ni ada bad habit suka tahan kencing, tu yang masuk hospital -.-

10. aku tengah mimpi seronok, kau kacau. erti kata lain, tidur yang terganggu. kau ingat aku senang nak khusyuk dalam tidur? even aku suka tidur? TAK yaww! susah weyh nak tidur. kena berangan dulu baru boleh tidur. so, bila takde benda penting. pleasee lah, DO NOT disturb. terima kasih :)

bye :)

No comments: