Thursday, August 11, 2011

addiction baru




#1 teraddict nak jalan-jalan. using my own money (tambah sikit lah duit papa). with friends.
taknak jauh-jauh. nak yang budget saja.
yang penting dapat release segalanya.

sekarang pun tengah beban badan ni.
dah terlalu penat. sampai tak boleh nak fikir apa.
charger pun hampir rosak.

pantai? main air? lihat pemandangan? atau cuma baring dan tutup mata ketat-ketat.
mana satu. yang murah? ;)

#2 ohh. aku tiba-tiba rasa teraddict online shopping. sebab aku rasa duit aku tak luak.
sebab bila duit kat tangan, barang tak beli, tapi duit habis. macam magic kan.
kalau online, transfer then dapat. tapi susahnya nak cari yang postage free -.-
tapi mama selalu bising. katanya tak bagus. ada hidden incharge.
mama tak tau ke kalau beli kat luar ada hidden barang yang aku tak sepatutnya beli -.-

taknak keluarkan duit dari bank. sebab save untuk new gadget.
coming soon.

#3 teraddict dengan maxi dress boleh? macam cantik.
tapi aku sedar diri. pendek. tapi who cares? aku bayar pakai duit aku.
mama cakap "dah besar kan. patutnya tak payah lah pakai baju ketat-ketat yang pendek tu lagi"
hah. dress panjang sampai kaki. longgar plak tu. tak salah kan ;)

#4 teraddict dengan kau boleh? hahhaha. kau lah :)
kadang-kadang kau ni comel jugak. kadang-kadang lah.

bye :)

No comments: