Day 28 of photo challenge

Day 28 : A photo of something that is your favourite colour

nah!




fokus kan aku. tapi sebenarnya tak fokus pun. tapi macam bajet fokus sangat kan. ok. tak jugak sebenarnya.bye.
warna baju, tudung tu pun dah cukup tunjuk warna apa yang aku suka.
PINK colour. mesti korang nak cakap "ek eleh, gila tipikal pompuan suka pink weyh"
eh, suka aku lah. tipikal tak tipikal, aku tetap perempuan, lu ada masalah?
gambar ni kat studio radio masscomm UiTM. masa ini untuk recording suara "Tahukah Anda".
perh, gila kartun suara aku. ok. malas cakap lagi.

bye :)
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: