sorry ?



aku rasa malam tu emosi dah membuak-buak.
benda simple je pun. tapi entah lah, aku pun tak tahu.
bibir nak menitip satu-satu perkataan pun dah tak boleh. tak mampu
tapi mungkin aku terlalu keras sangat. batas pun aku dah langkau.
mungkin ada hati yang terguris.
kalau kau baca ini, maaf. takde niat. cuma minta kau sedar.
mungkin ada, cuma aku je tak nampak, aku tak rasa.
sekadar kata, aku tak mampu nak percaya.
kadangkala aku rasa penat. tapi penat tu buat aku rasa tetap nak kau.
kau tau apa yang aku nak. tak banyak.
mungkin aku rasa aku perlu cermin terbesar buat kau.
dan aku perlukan meja doraemon untuk patah balik masa lampau.
sebab aku sayang kau. sorry? ok.

bye.
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: