Monday, January 2, 2012

happy 4 years :)


"The true friends are the ones holding your hand with their shirt soaked through
with your tears while everybody else is just standing around wondering what happened"



dah cukup 4 tahun aku kenali si gadis Yusmirnadia.
dia pelengkap untuk apa yang dinamakan persahabatan.
dia tetap walaupun aku rasa kami tak serapat dulu.

dulu, makan sama. dia tak makan, aku marah, then aku pun tak makan. sebab dia kesian, akhirnya dia makan.
dulu, wayang sama. dia layankan filem hantu aku, aku terpaksa layankan filem romantik dia.
dulu, time tidur sama. we borak-borak gosip-gosip tanya pendapat sebelum cakap good night & tidur.
dulu, shopping sama & nampak something weird & pandang each other & gelak sama-sama.
dulu, where ever aku pergi, dia akan ikut. where ever dia pergi, aku akan teman.
dulu, bukak video youtube, joget gelak sama-sama even dia keras dalam menari.

maaf kawan. sebab sekarang kita kurang perkara yang dulu.
dan aku rindu dulu. dan aku nak kembali pada yang dulu.
terasa nak satu hari jadikan seperti hari yang dulu.
dan lepas internship, dan lepas konvokesyen, mungkin kita masih macam dulu?
tak boleh cakap apa yang kita tak boleh predict.
biar masa tentukan.

terima kasih sebab masih jadi tempat aku peluk bila test sangat susah nak mati.
terima kasih sebab masih jadi tempat aku peluk bila aku berjaya lakukan sesuatu.
terima kasih sebab masih jadi tempat aku meluahkan bila rasa tak puas hati.
terima kasih. terima kasih.

you have been such a good friend my granny.
aku tak nak cakap aku rindu kau cubit aku pakai kaki sebab aku akan kena cubit nanti.
so, baik aku diam je :)

this is also dedicated to fadhzli roslan & Jazli Jumain.
happy 4 years friendship forever :)
terima kasih sebab terima aku dari aku yang dulu hingga aku yang sekarang.

fad, walaupun kau tak jadi bf aku, kau tetap jadi kawan aku yang hebat sebab selalu protect aku dari yusmirnadia yang suka buli aku. thanks :)
jaz, walaupun aku tak dapat miliki kebun kau, kau tetap jadi kawan aku yang hebat mengkritik in terms of fesyen and all. thanks :)



sincerely, pdy yang hok gojeh! di boldkan. biar korang nampak dengan jelas.
bye :)

fds
written by fadhillasamsudin

No comments: