Wednesday, November 21, 2012

anniversary.

 
semua orang suka akan tarikh yang cantik.
tak semestinya tertakluk pada perempuan sahaja. lelaki pun ada juga yang suka.
that's why aku mention 'semua orang'.
dan sebab itu juga ramai akan kejar tarikh-tarikh yang cantik untuk dijadikan tarikh keramat.
it can be 7.8.9, 10.11.12, 9.9.9, 10.10.10, 11.11.11, 12.12.12
kalau ada tahun dan bulan yang ke13, mungkin ada 13.13.13 and so on. kan? :)

dan aku perempuan itu yang terkecuali dengan sukakan tarikh yang cantik.
kenapa nak bazirkan tarikh yang cuma datang sekali. tak gitu? :)
kalau tarikh yang cantik juga, tak salah untuk hasilkan satu moment yang cantik juga :)

dan aku memilih tarikh yang cantik untuk mudah diingat.
tak salah pun kan, lagi-lagi bila memilih tarikh cantik untuk sebuah relationship.
konon nak sambut anniversary lah katakan.
tapi actually itu cuma the best way untuk perempuan nak tunjuk how they appreciate the relationship.
masing-masing kan punya cara.
mungkin ada yang kata itu klise. tipikal perempuan. booo.
so? 
kau reti respect cara orang? kutuk buat apa seyh.

dan sebenarnya aku mula takut pada anniversary.

taklah untuk aku kata selalu. tetapi bila saat anniversary itu hadir, hadir juga masalah lain.
senang kata, berpakej dengan sedikit isu dan salah faham.
so, no wonder on my last relationship, hadiah paling gempak aku bagi untuk 1st year anniversary was tamparan wanita. 
aku tak kata semua aku jadi bad thing on anniversary. cuma jadi takut.
sakit weyh bila kita plan, tak menjadi. apatah lagi tak diingati.

appreciation.
susah?

dan aku juga mula takut dengan relationship.

semua indah di hadapan, adakah indah dipenghujung?
Takdir.

bye :)

fds
written by fadhillasamsudin

No comments: