Monday, September 5, 2011

eh kau, selamat hari lahir



dah setahun lepas aku post hal yang sama. tentang ini :)
cuma ketika itu, dia cuma kawan aku. kawan yang cukup baik.

dan sekarang dia bukan sahaja kawan, tapi teman, sahabat, lawan, musuh.
segalanya dia. maksudnya dalam setahun pelbagai kisah jadi.
dan bila baca entry tentang ini setahun lepas, kelakar lah seyhhh. phuiii! haha

cuma bezanya tahun ni, takde depan mata kau.
tak dapat nak wish live. dan gua plak busy masa hari jadi lu.
maaf. sorry. ampun.

bezanya lagi, dia dah lama tak main gitar.
dia dah lama tak ajak lepak mcd.
dia dah lama tak ajak lepak tangga.
dia dah lama tak itu, tak ini.
satu je takde beza, dia suka buat aku nangis lepas buat aku gelak balik.
macam nak tumbuk muka dia laju2.
tapi masih sama, aku tetap benci kau. tak pernah berhenti membenci kau.

selamat hari jadi wan mohd shafiq
walaupun dah 22tahun, kenapa kau masih bantut?
tinggi lah weyh. okeh :)

gua sayang lu, gua rindu lu.
yang lain takpayah tanya.

bye :)
fds
written by fadhillasamsudin
Link

No comments: